Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- būti įgijęs aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis);
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį informacinių sistemų administravimo arba IT procesų analizės arba IT priežiūros srityse;
- žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Vyriausybės darbo ir Vyriausybės kanceliarijos veiklą;
- išmanyti informacinių technologijų valdymo, informacinių technologijų paslaugų valdymo ir teikimo procesų, projektų valdymo principus;
- išmanyti raštvedybos taisykles, mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti išvadas ir pasiūlymus, tvarkomuosius, organizacinius dokumentus;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- mokėti vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių arba prancūzų) B2 lygiu pagal Europasą;
- mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu.
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- administruoja Portfelių ir projektų valdymo informacinės sistemos (toliau – PPVIS) naudotojus;
- konsultuoja PPVIS tvarkytojus ir analizuoja jų į PPVIS pateiktus duomenis, taip pat informuoja juos apie rastas klaidas;
- teikia PPVIS tvarkytojams pasiūlymus ir rekomendacijas dėl duomenų tvarkymo, siekdama užtikrinti, kad tvarkomi duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs;
- užtikrina PPVIS techninės priežiūros ir kontrolės, gedimų šalinimo procesą;
- rengia ir įgyvendina techninių ir programinių priemonių kūrimo ir plėtros planus bei investicinius projektus;
- numato ir įgyvendina priemones, mažinančias duomenų atskleidimo ir praradimo riziką ir užtikrinančias, kad prarasti duomenys bus atkurti ir apsaugoti nuo klastojimo;
- organizuoja PPVIS ir registrų bei kitų valstybės informacinių sistemų, įskaitant PPVIS tvarkytojų valstybės informacines sistemas, integraciją;
- teikia pasiūlymus dėl PPVĮS diegimo, eksploatavimo ir modernizavimo PPVIS techninės bei programinės įrangos;
- sudaro duomenų gavimo ir teikimo sutartis su susijusių registrų ir valstybės informacinių sistemų tvarkytojais ir teikia PPVIS duomenis valstybės informacinėms sistemoms;
- organizuoja ir įgyvendina PPVIS techninės ir programinės įrangos pirkimą, nustato šios įrangos priežiūros reikalavimus;
- tvarko PPVIS klasifikatorius;
- administruoja PPVIS funkcinius komponentus, jos posistemius ir duomenų rinkinius.
- organizuoja ir vykdo PPVIS naudotojų mokymus darbo su PPVIS klausimais;
- vykdo PPVIS saugos įgaliotinio nurodymus ir pavedimus, susijusius su elektroninės informacijos saugos PPVIS užtikrinimu;
- informuoja PPVIS saugos įgaliotinį apie saugos politiką įgyvendinančių dokumentų reikalavimų pažeidimus, nusikalstamos veikos požymius, neveikiančias arba netinkamai veikiančias duomenų saugos užtikrinimo priemones;
- vykdo PPVIS vystymą ir integravimą (susiejimą) su kitomis informacinėmis sistemomis;
- teikia pagalbą koordinuojant Atvirų duomenų ir skaitmeninės kompetencijos centro (toliau – Centras) kūrimo veiklas ir pagal kompetenciją teikia pagalbą vykdant šio Centro veiklą;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente, grupės nuostatuose nurodytas funkcijas ir vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų, grupės vadovo pavedimus ir nurodymus.