Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- būti įgijęs aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Vyriausybės ir Vyriausybės kanceliarijos darbą;
- išmanyti teisės aktų rengimo taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus;
- išmanyti projektinio valdymo principus;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti išvadas ir pasiūlymus;
- gebėti komunikuoti ir dirbti su suinteresuotomis šalimis;
- išmanyti viešųjų reikalų (angl. public affairs) valdymą;
- gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, gebėti nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą;
- mokėti vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų arba vokiečių) B2 lygiu pagal Europasą.
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- koordinuoja ir administruoja Vyriausybės kanceliarijos Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamus projektus;
- teikia pasiūlymus dėl projektų įgyvendinimo priemonių, įgyvendinimo terminų, atsakingų institucijų ir jų įgyvendinimui reikalingų finansinių išteklių;
- padeda grupės vyriausiajam projektų vadovui įgyvendinti ar koordinuoti projektų įgyvendinimą – renka ir analizuoja susijusią informaciją, ar vykdo kitas su projektų priemonių įgyvendinimu tiesiogiai susijusias užduotis;
- padeda organizuoti priskirtų projektų įgyvendinimo pažangos aptarimus ir teikia pasiūlymus, kaip spręsti iškilusias problemas;
- prisideda prie Vyriausybės kanceliarijos metinio veiklos plano rengimo, vykdo jo įgyvendinimo stebėseną, atsižvelgiant į projektų, programų ir portfelių įgyvendinimą;
- prisideda prie teisės aktų projektų ir kitų dokumentų rengimo projektų, programų ir portfelių valdymo klausimais;
- koordinuoja ir prisideda organizuojant Vyriausybės kanceliarijos organizuojamus renginius, konferencijas ir forumus projektų valdymo klausimais;
- vykdo pavestų projektų ir programų įgyvendinimo stebėseną, padeda spręsti iškilusias problemas ir rizikas;
- analizuoja pavestų projektų ir programų įgyvendinimo stebėsenos duomenis, analizės išvadų pagrindu inicijuoja sprendimų įgyvendinimą, teikia pasiūlymus dėl sprendimų priėmimo reikalingumo;
- padeda vykdyti išorines bei vidines apklausas projektų, programų ir portfelių valdymo klausimais;
- teikia pagalbą nustatant ir vertinant projektų, programų ir portfelių valdymo efektyvumo vertinimo kriterijus (rodiklius);
- iniciatyviai bendradarbiauja su suinteresuotomis šalimis, derinant pozicijas, komunikuojant paskirtų įgyvendinti Vyriausybės struktūrinių reformų ir kitų sisteminių darbų įgyvendinimo pažangos klausimais;
- pagal kompetenciją teikia konsultacijas Ministro Pirmininko politinio (asmeninio) pasitikėjimo ir Vyriausybės kanceliarijos valstybės tarnautojams įstatymų ir kitų teisės aktų taikymo bei priskirtų įgyvendinti Vyriausybės struktūrinių reformų ir kitų sisteminių darbų įgyvendinimo klausimais;
- pagal kompetenciją dalyvauja Vyriausybės posėdžiuose, Vyriausybės pasitarimuose, Vyriausybės komitetų posėdžiuose, darbo grupėse, taip pat pasitarimuose pas Ministrą Pirmininką, Vyriausybės kanclerį, kitose institucijose ir įstaigose;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente, grupės nuostatuose nurodytas funkcijas ir vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų, grupės vadovo pavedimus ir nurodymus.