Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų buhalterinio darbo patirtį;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Vyriausybės ir Vyriausybės kanceliarijos darbą;
- išmanyti teisės aktų rengimo taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus;
- išmanyti projektinio valdymo principus;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti išvadas ir pasiūlymus;
- gebėti komunikuoti ir dirbti su suinteresuotomis šalimis;
- išmanyti viešųjų reikalų (angl. public affairs) valdymą;
- gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, gebėti nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą.
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- tinkamai ir racionaliai valdo projektų finansinius išteklius, atlieka sąnaudų kaštų ir kitų finansinių duomenų analizę ir pagal poreikį inicijuoja ir rengia projektų biudžetų tikslinimą;
- vykdo išlaidų kontrolę pagal vykdomus projektus, priemones, valstybės funkciją, finansavimo šaltinius, išlaidų ekonominę klasifikaciją;
- vykdo Vyriausybės kanceliarijos vykdomų Europos Sąjungos paramos projektų lėšų apskaitą, kontroliuoja, kaip lėšos naudojamos projektuose nustatytiems tikslams pasiekti;
- planuoja biudžetus ir apskaičiuoja lėšų poreikį naujų projektų vykdymui;
- kontroliuoja pirminių apskaitos dokumentų užpildymo teisingumą ir pateikimą laiku;
- laikydamasis archyvų darbo taisyklių, rengia ir įformina bylas, rengia bylų aprašus, atiduoda bylas į archyvą;
- teikia informaciją finansiniais bei kitais klausimais ir rengia ataskaitas pagal pareikalavimą Vyriausybės kancleriui ir jo pavaduotojams, struktūrinių padalinių vadovams, auditoriams, mokesčių administratoriams, valstybės institucijoms;
- koordinuoja ir administruoja Vyriausybės kanceliarijos Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamus projektus;
- teikia pasiūlymus dėl projektų įgyvendinimo priemonių, įgyvendinimo terminų, atsakingų institucijų ir jų įgyvendinimui reikalingų finansinių išteklių;
- padeda organizuoti priskirtų projektų įgyvendinimo pažangos aptarimus ir teikia pasiūlymus, kaip spręsti iškilusias problemas;
- vykdo pavestų projektų ir programų įgyvendinimo stebėseną, padeda spręsti iškilusias problemas ir rizikas;
- analizuoja pavestų projektų ir programų įgyvendinimo stebėsenos duomenis, teikia pasiūlymus dėl sprendimų priėmimo reikalingumo;
- pagal kompetenciją teikia konsultacijas Ministro Pirmininko politinio (asmeninio) pasitikėjimo ir Vyriausybės kanceliarijos valstybės tarnautojams įstatymų ir kitų teisės aktų taikymo bei priskirtų įgyvendinti Vyriausybės struktūrinių reformų ir kitų sisteminių darbų įgyvendinimo klausimais;
- pagal kompetenciją dalyvauja Vyriausybės posėdžiuose, Vyriausybės pasitarimuose, Vyriausybės komitetų posėdžiuose, darbo grupėse, taip pat pasitarimuose pas Ministrą Pirmininką, Vyriausybės kanclerį, kitose institucijose ir įstaigose;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente, grupės nuostatuose nurodytas funkcijas ir vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų, grupės vadovo pavedimus ir nurodymus.