BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimas

Asmenų prašymų / skundų nagrinėjimas ir atsakymų į juos pateikimas

Vyriausybės kanceliarija nagrinėja asmenų prašymus ir skundus, susijusius su:

  • Ministro Pirmininko, Vyriausybės ir Vyriausybės kanceliarijos veikla,
  • Vyriausybės kanceliarijos darbuotojų (Vyriausybei pavaldžių įstaigų vadovų) veiksmais, neveikimu ar administraciniais sprendimais galimai padarytu asmens teisių ir teisėtų interesų pažeidimu,
  • Vyriausybės kanceliarijos teikiamomis paslaugomis.

Prašymo / skundo pateikimo būdai:

  • paštu (adresu: Gedimino pr. 11, Vilnius);
  • atvykus į Vyriausybės priimamąjį (Gedimino pr. 11, Vilnius),
  • elektroniniu paštu (LRVkanceliarija@lrv.lt),
  • interneto svetainėje „E. pilietis“ (http://epilietis.lrv.lt/),
  • telefonu (8 5) 266 3711.

Prašymo / skundo pateikimo reikalavimai
Teikiamame prašyme / skunde:

  • nurodykite vardą ir pavardę, pavadinimą (jeigu kreipiatės juridinio asmens vardu),
  • nurodykite kontaktinius duomenis ryšiui palaikyti,
  • suformuluokite konkretų klausimą ar nurodykite, kokią informaciją pageidaujate gauti,
  • pasirašykite, o prašymą / skundą, siunčiamą  elektroninėmis priemonėmis pasirašykite kvalifikuotu elektroniniu parašu arba suformuotomis elektroninėmis priemonėmis, kurios leistų užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą,
  • pridėkite įgaliojimą, patvirtinantį atstovavimą, jeigu prašymą / skundą pasirašo asmens atstovas, turi būti pridedamas įgaliojimas, patvirtinantis atstovavimą. 

Registracija
Jei norite sužinoti, ar Jūsų prašymas / skundas gautas ir užregistruotas, galite paskambinti telefonu (8 5) 266 3711.

Gavimo patvirtinimas
Jūsų pageidavimu per 3 darbo dienas nuo gauto Jūsų prašymo / skundo užregistravimo Vyriausybės kanceliarijoje dienos išsiųsime gavimo faktą patvirtinantį dokumentą (pažymą) Jūsų nurodytu adresu ar elektroniniu paštu, išskyrus tuos atvejus, kai prašymas patenkinamas iš karto.

Nagrinėjimo laikas
Jūsų prašymą / skundą išnagrinėsime ne ilgiau kaip per 20 darbo dienų, o jeigu Jūsų keliamam klausimui išnagrinėti reikės daugiau laiko, apie nagrinėjimo pratęsimo priežastis pranešime nedelsdami.

Atsakymo pateikimas
Į prašymą / skundą atsakysime valstybine kalba ir tokiu būdu, kokiu jis pateiktas, jei neišreikšite noro gauti atsakymą kitu būdu.

PASLAUGOS APRAŠYMAS (pridedama)

Susisiekite:
Asmenų aptarnavimo skyrius
(8 5) 266 3711
LRVkanceliarija@lrv.ltv

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-11