Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Vyriausybės kanceliarijoje įvyko pirmasis Strateginės įvaizdžio tarybos posėdis

Data

2019 03 28

Įvertinimas
0
strategija .jpg

Vyriausybės kanceliarijoje įvyko Strateginės įvaizdžio tarybos atstovų susitikimas, kurio metu buvo pristatyti vieningo Lietuvos pristatymo užsienyje projekto atlikti ir būsimi darbai, aptartas pasirengimas Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo trisdešimtmečiui.

Strateginės tarybos posėdžio metu akcentuota glaudaus įvairių sričių ekspertų bendradarbiavimo, visuomenės  įtraukimo į diskusijas svarba formuojant vieningą ir ilgalaikę Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją.

„Mūsų tikslas – sukurti vieningą Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją, kurioje atsispindėtų šalies vertybės, ryškūs mūsų tapatybės ženklai ir jie būtų atpažįstami pasaulyje. Norint nekartoti praeities klaidų, šiandien siekiame sukurti efektyviai veikiančią sistemą, kurioje bendradarbiautų šalies viešojo sektoriaus, verslo, kitų sričių atstovai. Svarbu į procesą įtraukti ir šalies visuomenę, kurios balsą taip pat turime girdėti“, - pradėdamas posėdį sakė Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis.  

Lietuvos turizmo rūmų prezidentė, Strateginės įvaizdžio tarybos atstovė Žydrė Gavelienė pabrėžė, kad valstybė nebeturėtų praleisti progų pranešti apie savo pasiekimus ir laimėjimus pasauliui. Kertinės komunikacijos žinutės Lietuva kaskart ieško ruošdamasi svarbiems renginiams, o taip neturėtų būti – apie savo šalį turėtume komunikuoti kryptingai.

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės vyriausioji patarėja Eglė Kudzmanienė pristatė įgyvendinamus paruošiamuosius darbus, skirtus šalies pristatymo užsienyje strategijos formavimui – atliekami kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai 14-oje tikslinių rinkų, rengiami seminarai ir mokymai institucijų kompetencijų ir gebėjimų stiprinimui. Jau šiandien sukurti būtiniausi šaliai pristatyti įrankiai – parengta  visiems prieinama šalį pristatanti prezentacija, kaupiamas nuotraukų bankas. Taip pat buvo aptarti ir tolesni tarpinstituciniai veiksmai, pasiruošimas Kovo 11-osios trisdešimtmečiui.

Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo trisdešimtmečiui paminėti skirti projektai bus orientuoti į jaunimo kūrybiškumo saviraiškos skatinimą, laisvės kūrybos trisdešimtmečio ir jo laimėjimų pažinimą. Planuojamą renginių  ir projektų programą sudarys dvi kryptys – „Švenčianti Lietuva“ ir „Kurianti Lietuva“. Įgyvendinant projektus bus siekiama privataus ir viešojo sektoriaus bendradarbiavimo, kuris buvo sėkmingas Lietuvai švenčiant valstybės atkūrimo šimtmetį.

Lietuvos įvaizdžio strateginė taryba sudaryta Ministrų kabineto sutarimu. Jos paskirtis - svarstyti strateginius šalies pristatymo užsienyje klausimus, teikti pasiūlymus dėl prioritetinių užsienio rinkų sąrašo, įvardinti šalies įvaizdžio formavimo prioritetus ir pagrindines kryptis, aktyviai dalyvauti kuriant Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją ir rengiantis minėti Lietuvai svarbias datas.

Strateginei įvaizdžio tarybai vadovauja Vyriausybės kancleris. Tarybą sudaro  ministerijų,  žiniasklaidos, reklamos, turizmo, verslo asociacijų, žiniasklaidos, komunikacijos ekspertai  ir kitų grupių atstovai. Strateginė įvaizdžio taryba yra patariamasis organas, kuris rinksis periodiškai.

Šalies pristatymo užsienyje strategiją numatoma tvirtinti 2020 m. pradžioje.